Bent u niet tevreden over een bestelling, neem dan in eerste instantie binnen 14 dagen contact op met de uitvoerende bloemist. De gegevens van hem of haar heeft u ontvangen in de bevestiging van uw bestelling in uw mailbox. Bij een eventuele klacht mailt u drie foto's van het geleverde bloemwerk (bovenzijde, zijkant en stelen).
Mocht u hier niet naar tevredenheid uitkomen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via: klantenservice@wishflowers.nl. Vermeld daarbij duidelijk uw contactgegevens, het bestelnummer (begint met ORD) en de omschrijving van uw klacht. Ook wij ontvangen dan graag de drie foto’s van het geleverde bloemwerk (bovenzijde, zijkant en stelen). Is uw klacht gegrond, zal Wishflowers het bedrag dat u betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.