Helaas is het niet mogelijk om een boeket of bloemstuk naar ons of een bloemist retour te sturen. Op bloemen is namelijk het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid hiervan.
Bent u niet tevreden over een bestelling, neem dan in eerste instantie binnen 14 dagen contact op met de uitvoerende bloemist. De gegevens van hem of haar heeft u ontvangen in de bevestiging van uw bestelling in uw mailbox. Bij een eventuele klacht mailt u drie foto's van het geleverde bloemwerk (bovenzijde, zijkant en stelen).
Mocht u hier niet naar tevredenheid uitkomen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via: klantenservice@wishflowers.nl. Vermeld daarbij duidelijk uw contactgegevens, het bestelnummer (begint met ORD) en de omschrijving van uw klacht. Ook wij ontvangen dan graag de drie foto’s van het geleverde bloemwerk (bovenzijde, zijkant en stelen). Is uw klacht gegrond, zal Wishflowers het bedrag dat u betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen.