Het is belangrijk dat het rouwwerk er op tijd is. U kunt aangeven op welk moment u het rouwwerk wil laten bezorgen. Gemiddeld geldt ‘Vandaag overdag besteld, morgen bezorgd’. Uitgezonderd zon- en feestdagen. Bij uw bestelling kunt u zelf het bezorgmoment kiezen. Voor ’s avonds en in het weekend gelden andere tijden.
Bestelling tussen 9.00 - 12.00 uur – Bezorging mogelijk vanaf volgende dag 12.00 uur
Bestelling tussen 12.00 - 17.00 uur – Bezorging mogelijk vanaf volgende dag 16.00 uur
Bezorging mogelijk vanaf maandag 12.00 uur
Bestelling vóór 12.00 uur – Bezorging mogelijk vanaf maandag 12.00 uur
Bestelling tussen 12.00 - 16.00 uur – Bezorging mogelijk vanaf maandag 16.00 uur
Bestelling na 16.00 uur – Bezorging mogelijk vanaf dinsdag 12.00 uur
Bezorging mogelijk vanaf dinsdag 12.00 uur
Bloemen van WishFlowers worden gratis bezorgd in Nederland (het vaste land).
WishFlowers vindt het belangrijk dat uw rouwwerk op tijd bezorgd wordt. We vinden het dan ook vanzelfsprekend dat we uw bestelling op het juiste moment op de afgesproken plaats bezorgen. Zonder dat u bezorgkosten betaalt.
WishFlowers heeft een ruim assortiment rouwbloemen. Bekijk hier het assortiment.
WishFlowers levert overal rouwbloemen. Bijvoorbeeld bij een kerk, rouwcentrum, maar ook bij een woning, bedrijf of verzorgingstehuis. Wel is het verstandig om dan een paar zaken duidelijk te vermelden.
WishFlowers heeft boeketten die passend zijn om in een verzorgingstehuis neer te zetten. Bekijk hier het assortiment boeketten.
Op dit moment bezorgt WishFlowers niet in het buitenland, maar alleen in Nederland.
De prijzen op WishFlowers.nl zijn allemaal inclusief btw, tenzij nadrukkelijk anders vermeld.
Na het sluiten van de overeenkomst kunt u uitsluitend nog wijzigingen doorgeven die geen invloed hebben op het totaal te betalen of reeds betaalde bedrag en op voorwaarde dat uw bestelling nog niet verwerkt is door de uitvoerende bloemist.
Wijzigingen bespreekt u rechtstreeks met de uitvoerende bloemist door met hem of haar te bellen. Het telefoonnummer vindt u op de orderbevestiging die u in uw mailbox heeft ontvangen na het plaatsen van de bestelling.
Na het sluiten van de overeenkomst kunt u een bestelling annuleren op voorwaarde dat uw bestelling nog niet verwerkt is door de uitvoerende bloemist. De status van een bestelling bespreekt u rechtstreeks met de uitvoerende bloemist door met hem of haar te bellen. Het telefoonnummer vind u op de orderbevestiging die u in uw mailbox heeft ontvangen na het plaatsen van de bestelling.
Het orderbedrag van de factuur wordt automatisch teruggestort op uw rekening als de order geannuleerd kan worden. Als de bloemist de bestelling reeds heeft gemaakt, kunt u niet meer annuleren.
Het kiezen van passende uitvaartbloemen kan erg lastig zijn. Het is namelijk heel persoonlijk. Om u te helpen bij uw keuze stellen we op de pagina Bloemadvies naar aanleiding van drie eenvoudige vragen een selectie van passende bloemstukken samen. Zo wordt het kiezen van de juiste rouwbloemen zeker wat makkelijker.
Helaas is het niet mogelijk om een boeket of bloemstuk naar ons of een bloemist retour te sturen. Op bloemen is namelijk het herroepingsrecht uitgesloten i.v.m. de beperkte houdbaarheid hiervan.
Bent u niet tevreden over een bestelling, neem dan in eerste instantie binnen 14 dagen contact op met de uitvoerende bloemist. De gegevens van hem of haar heeft u ontvangen in de bevestiging van uw bestelling in uw mailbox. Bij een eventuele klacht mailt u drie foto's van het geleverde bloemwerk (bovenzijde, zijkant en stelen).
Mocht u hier niet naar tevredenheid uitkomen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via: klantenservice@wishflowers.nl. Vermeld daarbij duidelijk uw contactgegevens, het bestelnummer (begint met ORD) en de omschrijving van uw klacht. Ook wij ontvangen dan graag de drie foto’s van het geleverde bloemwerk (bovenzijde, zijkant en stelen). Is uw klacht gegrond, zal Wishflowers het bedrag dat u betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen.
Als WishFlowers-bloemist garandeer je 7 dagen een mooi bloemstuk, mits de bloemen goed verzorgd worden. Voor alle artikelen die men via WishFlowers bestelt geldt de wettelijke garantie. Dat wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de besteller er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Onze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Hierdoor kan het voorkomen dat de kwaliteit toch een keer tegenvalt. De besteller kan dat binnen 7 dagen na ontvangst van de bloemen bij jou als uitvoerende bloemist laten weten middels een aantoonbare reactie. Bij een eventuele klacht vraag je drie foto's van het geleverde bloemwerk (bovenzijde, zijkant en stelen).
Hoe WishFlowers omgaat met uw gegevens kunt u lezen in onze privacyverklaring op: https://www.wishflowers.nl/privacyverklaring
Wij proberen zo duurzaam mogelijk te werken en volgen hierbij nauwgezet de wet- en regelgeving die hiervoor geldt.
Als landelijk platform voor rouwbloemen werkt WishFlowers met regionale bloemisten. De meeste van onze Wishflowers bloemisten zijn ook aangesloten bij een duurzaam keurmerk.
WishFlowers is de landelijke webshop voor uitvaartbloemen. Dit biedt veel voordelen voor u.
U heeft een account bij WishFlowers en bent uw wachtwoord vergeten? Hoe u dit kunt oplossen leest u hier.
U gaat naar https://www.wishflowers.nl/login en klikt op de link ‘Wachtwoord vergeten’. U ontvangt dan een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
Heeft u een account bij WishFlowers en wilt u het wachtwoord wijzigen? Hoe u dit kunt oplossen leest u hier.
Als u bent ingelogd gaat u naar de pagina ‘Mijn profiel’, daar kunt u al uw gegevens beheren. Bent u uw wachtwoord vergeten? Ga dan naar https://www.wishflowers.nl/login en klik op de link ‘Wachtwoord vergeten’. U ontvangt dan een e-mail met een link om uw wachtwoord opnieuw in te stellen.
U gaat eerst naar de pagina: https://www.wishflowers.nl/login. Op die pagina kunt u uw wachtwoord aanmaken middels de link ‘Wachtwoord vergeten’. U ontvangt dan een e-mail met een link om uw wachtwoord in te stellen.
Als u bent ingelogd gaat u rechtsboven op uw scherm naar ‘Mijn profiel’. Wanneer u daarop klikt krijgt u de gegevens van uw account te zien. Deze kunt u hier aanpassen.
Heeft u geen antwoord kunnen vinden op uw vraag? Neem dan hier contact met ons op.>